Tuesday 7 February 2012

~CiNtA sEjAtI~


true love can will starts at somewhere..maybe..aq pown arap mcm 2 jgk.. arap akn ad cinta sjati 2 utk aku..mlm2 gni gatal jer tangan rase nak tulis pasal true love nih.. maybe sebab emosi aku sekarang yang tak berape nak stabil.. hehe.. xde la..aq ok jer.. rase dah malas nak pikir soal hati dan perasaan ni sbb hanya buat aku lagi sakit hati.. lagi pown muda lagi tak perlu la kot untuk pikir pasal ni buat sementara waktu nih sbb final exam dah nak dekat dah lebih kurang 1 bulan jer ag.. so, buat mase nih rase nyer study tuh lebih penting kan.. kalau boleh nak jugak naikkan gred untuk semester nih.. kejap jer kan rase macam baru semalam jer aku part1 tapi sekarang dah part3.. merepek dah aku nih lari dari tajuk dah kan..


suka la ayat nih "only love can make you cry and only love knows why".. yupp.. kadang2 cinta ni menyakitkan kan tapi tak semua..sebab ada jer orang bahagia.. bila kita dah menyukai seseorang tuh and then orang tuh dah buat kite kecewa memang kite akan rase sakit yang teramat sangat.. tapi kite kena lah pikir positif sebab maybe dye bukan ditakdirkan untuk kite..

cinta datang dan pergi
tak tentu arah
mengalir seperti air
tak pernah terduka
membawa kesenangan
saat dia muncul
membawa kesedihan
saat dia pergi
jangan pernah kau tangisi
kerana dia akan kembali...

No comments:

Post a Comment